Sunday, October 28, 2012

Ajateenistuse blogi

Selguse mõttes ja tehniliste viperduste tõttu olin sunnitud tegema uue blogi. Selle eesmärgiks on siis blogida ainult minu läbielamistest Eesti Kaitseväes. Osad postitused on veel jäänud minukorea.blogspot.com lehe peale, kuid üritan esimese võimaluse korral lehed korrastada ning kõik postitused omale kohale viia ning sättida nii, et oleksid asjad lugejasõbralikud. Lisaks on mul vaja veel tuua pildid tagasi, mis kuidagi ära kadusid mu blogist ning nüüd on päris keeruline neid tagasi tuua. Aega selle tegelemiseks on üsna vähe, kuid üritan järgmisel linnaloal mingil määral asjaga pihta hakkata.

Praegu siis palun lugejatel varuda kannatust ning hoidke pöidlad pihus, et mind ikka linnalubadele lastaks ja ma saaksin uusi postitsui genereerida :D

Teaseriks ka üks meeleolukas pilt meie viimasest metsalaagrist Sirgalas, mis kestis 2 nädalat.

Selle laagri kohta mul päris palju, mida blogida, kuid kahjuks see linnaluba hakkab juba läbi saama ning mitmed asjaajamised vajavad veel toimetamist. Järgmine metsalaager algab juba esmaspäeval ning kui järgmine reede ka välja lastakse, siis saan teha ühe suure metsalaagrite teemalise postituse.

No comments:

Post a Comment